Εάν για οποιονδήποτε λόγο μετανιώσετε την αγορά που κάνατε έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε (υπαναχωρήσετε) το προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς με τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
Για να δεχτούμε την αλλαγή ή την επιστροφή θα πρέπει το πακέτο να βρίσκεται στην αρχική του μορφή, να μή λείπουν τυχόν ετικέτες και να υπάρχουν όλα τα έγγραφα αποστολής (όπως απόδειξη λιανικής, δελτίο αποστολής κλπ.).
Τα υποδήματα θα πρέπει να έχουν δοκιμαστεί σε καθαρό πάτωμα ή σε χαλί και θα πρέπει η σόλα τους να μην είναι λερωμένη για να μπορέσουν να επιστραφούν. Σε περίπτωση που δεν τηρούνται αυτές οι προϋποθέσεις το απεσταλμένο πακέτο θα επιστραφεί σε εσάς.
Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο είναι πολύ απλή. Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε πως το ποσό των χρημάτων που έχετε καταναλώσει θα επιστραφεί στο λογαρισμό σας εντός δεκατεσσάρων ημερών από τη στιγμή που παραλάβουμε το πακέτο σας. Για να κανονίσετε την επιστροφή χρημάτων σας μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 9018161 ή να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά στο info@felokrep.gr.
Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει μέσω του τρόπου πληρωμής αντικαταβολής θα πρέπει το χρηματικό ποσό να επιστραφεί σε εσάς μέσω κατάθεσης του ποσού στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να μας αποστείλετε στο info@felokrep.gr. το IBAN, την τράπεζα στην οποία διατηρείτε λογαριασμό και το όνομά σας όπως αναγράφεται στο βιβλιάριό σας. Για μια ασφαλέστερη συναλλαγή καλό θα ήταν ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του λογαριασμού να είναι ο ίδιος με αυτόν που αναγράφεται στο δελτίο τιμολόγισης ή απόδειξης αγοράς.
Η επιχείρηση μας είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το ακριβές ποσό της απόδειξης εντός 14 ημερών και όχι το κόστος των μεταφορικών και της αντικαταβολής.
Όλες οι αλλαγές γίνονται με βάση την τιμή αγοράς. Το ίδιο ισχύει και στις περιπτώσεις που η αγορά γίνεται με την χρήση προωθητικού κουπονιού ή μετά την εφαρμογή έκπτωσης.
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Μπορείτε να επιστρέψετε ΔΩΡΕΑΝ οποιοδήποτε προϊόν και να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών, στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της εταιρίας (η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων).
Εάν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν για προσωπικούς σας λόγους, χωρίς να υπάρχει λάθος της εταιρίας μας, τότε τα έξοδα αποστολής θα πρέπει να καλυφθούν από εσάς.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για να επιστρέψετε την παραγγελία σας θα πρέπει αρχικά να γνωρίζετε τον αριθμό παραγγελίας και να επιλέξετε την επιστροφή ή ανταλλαγή (χρώματος ή μεγέθους). Για την επιθυμία σας να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε επικοινωνήστε στο 210 9018161 ή μέσω e-mail στο info@felokrep.gr.
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με ένα ίδιο προϊόν (βάσει διαθεσιμότητας) ή θα επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος αυτού. Στην ατυχή περίπτωση που παραλάβατε λάθος ή ελλαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο info@felokrep.gr. ή στο 210 9018161.
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που η εταιρεία θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή θα γίνει με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στην εταιρεία με e-mail για αποφυγή λάθους. Ο λογαριασμός θα πρέπει να εμφανίζει το όνομα του πελάτη που χρησιμοποιήθηκε στην απόδειξη.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).
Σε περίπτωση που κάνατε κάποιο λάθος με το νούμερο του υποδήματος, την ποσότητα, το είδος του παπουτσιού ή αλλάξατε γνώμη για την παραγγελία σας και την έχετε καταχωρήσει ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά μπορείτε να την ακυρώσετε. Η ακύρωση θεωρείται έγγυρη εάν και μόνο δεν έχει σταλεί το προϊόν στη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει καταχωρηθεί θα πρέπει να το παραλάβετε το ή τα ζευγάρια υποδημάτων σας και μετά να προβείτε στην πολιτική επιστροφής χρημάτων για να δείτε πώς μπορείτε είτε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω είτε πώς μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν με κάποιο άλλο.